БҚО әкімдігі ББ "Облыстық экологиялық-биологиялық орталығы" МКҚК
Білім алушылардың саны

Облыстық экологиялық – биологиялық орталығы

Үйірмелер

ҚБП

Оқушылар жасы

Қаражаты

Үйірме сиппатамасы

1

Экология және поэзия

(2 кружок)

 

Айхынова К.

 

 

11-12

Тегін

Экология туралы ұғым беру,экологиялық мәселелер,ақын жазушылардың өлеңдерінің тәрбиелік мәні, табиғатты қорғау, құрметтеу.

2

Өсімдіктер әліппесі

(1 кружок)

 

 

Айхынова К.

 

10-11

Тегін

Жасыл өсімдіктердің түрімен танысу,оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін,құрметтін арттыру,экологиялық мәдениет қалыптастыру.

3

Жас гүл өсіруші

(1 кружок)

 

 

Айхынова К.

 

10-11

Тегін

Гүлді өсімдіктердің түрлерімен танысу,күтіп баптау,тұқымы арқылы көбейту,ашық топыраққа отырғызу.

4

Эко лидер

(1 кружок)

 

 

Кужбанва С.

14-15

Тегін

Бағдарламаның мазмұны табиғи ортаның негізгі компоненттерін және олардың арасындағы қатынастарды, әртүрлі тіршілік ету орталарындағы тіршілік ету жағдайларын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл байланыстардың ашылуы жануарлар мен өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделуі және оның жыл мезгілдеріндегі өзгеруі туралы идеялардың қалыптасуына ықпал етеді.

Табиғат әлеміне ену табиғатта сауатты мінез-құлықты қалыптастыруға, табиғи объектілерге, өздерінің денсаулығына ұқыпты қарауға ықпал етеді.

 

5

Экоболашақ

(1 кружок)

 

Кужбанва С .

 

13-14

Тегін

Бағдарламаны іске асыру оқытуда интеграцияланған тәсілді көздейді. Балалар экологиялық білім мен дағдыларды арнайы ұйымдастырылған сабақтарда ғана емес, сонымен қатар экскурсиялар кезінде, практикалық және жобалық жұмыстарды орындау кезінде алады. Бөлімдерге туған өлке табиғатының ерекшеліктерін зерттеу қосылды.

6

Фитоконтинент

(1 кружок)

 

Кужбанва С .

 

13-14

Тегін

Бағдарлама интеграцияланған, өйткені ол қоршаған әлем, экология, зоология, ботаника, өсімдіктер физиологиясы, өлкетану, этика, эстетика және өнер саласындағы негізгі ұғымдарды түсіндіруге негізделген.

7

Жас эколог

(2 кружок)

 

Есенгазиева Б.

 

11-12

Тегін

Биологиялық білімнің базалық деңгейіне қол жеткізуге мүмкіндік бере отырып,шығармашылық және жаратылыс танымдық іскерлікті, ғылыми көзқарасты, ізгілікпен экологиялық мәдениетті дамыту.

8

Экотілші

(1 кружок)

 

Есмагулова А.

 

13

Тегін

Үйірмеде оқушылар мақала жазу, сөздік қорларын молайтып, сөйлеу дағдысын дамытып, еркін ойларын білдіруге үйренеді.  Сонымен қатар, бос уақыттарында үйірме арқылы өз тұрғылықты жерлерінің тіршілігін біле отырып, облыстық экологиялық-биологиялық орталығы базасындағы хайуанаттар бағы мен жылыжай туралы ақпарат ала отырып, косымша білім барысында сарамандық жұмыстарға бейімделеді.

 

9

Экология және өнер

(1 кружок)

 

Есмагулова А.

 

13

Тегін

Оқушылар  табиғатпен   өзара  ұйымдасқан  түрде  диалогтық  қарым-қатынас орнатып,  сабақты  ерікті  және  шығармашылық  бағытта  жүргізеді. Жұмыс жасау формалары түрлi топтық, жекеше.

 

10

Мектеп орманшылығы

 (1 кружок)

 

Қаумбаева Ф.

 

13-15

Тегін

Мектеп орманшылықтары, олардың орман қорғау және орманды қалпына келтірудегі рөлі. Оқушылардың орман және жасыл желектерді қорғау ісіне қатысуы.

11

Жас бағбан

(1 кружок)

 

 

Қаумбаева Ф.

 

13-15

Тегін

Жұмыс мазмұны жеміс бағы, жеміс ағаштарын көбейтудің, оларды отырғызудың маңыздылығы және  сарамандық жұмыстардың қажеттілігі туралы материалдардан тұрады.

12

Экология және адам

(2 кружок)

 

 

Нуралиева Г.

 

12-14

Тегін

Гигиена және санитария саласындағы биология ғылымының заманауи жетістіктерін игеруге көмектесу;
 Өз денсаулығына саналы қатынасты қалыптастыру;
Алынған гигиеналық білімді өмірде және практикада қолдана білуге ​​үйрету.

13

Жас ветеринар

(1 кружок)

 

Аманжолова С.

 

14-16

Тегін

Бағдарлама теориялық, лабораториялық, практикалық сабақтар, жануарларды күтіп баптау, белгілі бір жағдай болған кезде алғашқы көмек көрсету, жануарлардың ауруларын алдын алу, әр түрлі аурудың алдын алу үшін екпе салу, қажет болғанда ота жасау, табиғаттағы жануарларды бақылау, сонымен бірге зообақтағы жануарларды қарау, белгілі ғылыми әдебиеттермен, жануарлар мен өсiмдiктер анықтағыштарымен жұмыс iстеу, есеп берудi құрастыру, баяндамалар әзiрлеу, экологиялық практикумдар мен экспедициялар ұйымдастыру және өткiзу жұмыстарын қамтиды.

14

Юный ветеринар

 (1 кружок)

 

 

Аманжолова С.

 

12-14

Тегін

Бағдарлама теориялық, лабораториялық, практикалық сабақтар, жануарларды күтіп баптау, белгілі бір жағдай болған кезде алғашқы көмек көрсету, жануарлардың ауруларын алдын алу, әр түрлі аурудың алдын алу үшін екпе салу, қажет болғанда ота жасау, табиғаттағы жануарларды бақылау, сонымен бірге зообақтағы жануарларды қарау, белгілі ғылыми әдебиеттермен, жануарлар мен өсiмдiктер анықтағыштарымен жұмыс iстеу, есеп берудi құрастыру, баяндамалар әзiрлеу, экологиялық практикумдар мен экспедициялар ұйымдастыру және өткiзу жұмыстарын қамтиды.

15

Зооәліппе

(1 кружок)

 

Аманжолова С.

 

5-6

Тегін

Жануарлар бойынша үйірме арнайы білімді қажет ететін балаларға жануарларды білуге, тануға, жануарлар қандай дыбыс шағаратынын, күнделікті өмірде (үйде, балабақшада, табиғатта) көрген, бақылаған құбылыстары мен үдерістерді сипаттау үшін алған білімдерін пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру. Үйірме сабақтарында белсенділік дағдыларын қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған.

16

Flower science

 (2 кружок)

 

Аманжолова С.

 

12-14

Тегін

Оқушыларға бөлме өсімдіктердің қыр-сырын терең меңгере отырып, әр бөлме гүлінің шығу тарихы тіршілік ортасы болатынын түсіндіру. Олардың табиғатпен байланысын көрсету. Оқушылар өсімдіктерді бөлмеде өсіру, оларды күтіп баптауы әдіс – тәсілдерін іздеп, жаратылыстану бағытындағы пәндерге деген қызығушылығын ояту.

17

Гренпис

(2 кружок)

 

Кулмажитова А.

 

12-14

Тегін

Үйірмеде балалар ғылыми-зерттеу және жобалық қызметті меңгереді, бұл оларға экологиялық конкурстарға, олимпиадаларға қатысуға көмектеседі, өзін-өзі талдау, табиғатты сүю және ұқыпты қарау дағдыларын игереді.

18

Фитодәріхана

(2 кружок)

 

Кулмажитова А.

 

12-14

Тегін

Үйірменің мақсаты дәрілік өсімдіктерді зерттеу. Дәрілік өсімдіктердің өсу ортасын зерттеу, емдік қасиеттерімен танысу.

19

Жас орман өсіруші

(1 кружок)

 

Кулмажитова А.

 

12-14

Тегін

Жеміс ағаштарын өсірудің ауылшаруашылық технологиясының ерекшеліктерін зерттеу. Сорттарын зерттеу. Мектеп питомнигін құру. Сәндік ағаштар мен бұталардың өсу және көбею ерекшеліктерін зерттеу. Мектеп бақшасын отырғызу және оған күтім жасау- тәжірибелік жұмыс жүргізу.

20

Природа и фантазия

(1 кружок)

 

Жалгелдеева Ж

 

10-12

Тегін

Үйірмеде үлкен тәжірибелік бағыт бар. Оқушылар табиғи ғана емес, сонымен қатар қалдық материалдарды да қолдана отырып бұйымдар жасайды, осылайша қалдықтарды жою мәселесін шешеді. Оқушылар үшін сәндік-қолданбалы шығармашылық арқылы оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру және дамыту үшін жағдайлар жасалады.

21

Расток

(1 кружок)

 

Жалгелдеева Ж

 

12-16

Тегін

Үйірмеде педагогикалық міндетті жүзеге асыруға –оқушыларды экологиялық тәрбиелеуге бағытталған. Оқушылар үшін экологиялық мәдениетті қалыптастыру, өсімдік шаруашылығы мен гүл шаруашылығы саласындағы білімді кеңейту, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының дағдылар жүйесін қалыптастыру үшін жағдай жасалған.

22

Жас натуралист

 (2 кружок)

 

Шүкірова З.

 

12-14

Тегін

Әр маусымдағы өсімдіктер мен жануарлар әлеміндегі өте қызықты обьектілерге фенологиялық бақылау жасау.Табиғатта болып жатырған құбылыстарды, өсімдіктер мен жануарлардың ерекшеліктерін біліп, практикалық білім алады.

23

Жас флорист

(2 кружок)

 

Шүкірова З.

 

12-14

Тегін

Балаларды сәндік өсімдіктердің топтарымен және негізгі өкілдерімен таныстыру,гүлді өсімдіктердің алуан түрлілігімен танысамыз.

Флористика және дизайн туралы негізгі ақпарат беріледі;

- балаларды өсімдіктерге күтім жасауға үйретеді;

- өзіндік жұмыс негіздерін үйретді;

-гүл композицияларын құрастыруға үйрету және гүл-сәндік аймақтарды жоспарлай білуге үйренеді.

24

Animal Land

(1 кружок)

 

Багдаулетова А.

 

13-15

Тегін

Оқушыларға жануарлар әлемінің алуан түрлілігі туралы білім жүйесін беруге мүмкіндік береді және балалардың зоологиялық тұрғыдан ағылшын тілінде танымын тереңдетеді, сондай-ақ оқушылардың жабайы табиғатқа қызығушылық танытуына және оған ұқыпты қарауына ықпал етеді.

Жануарлардың алуан түрлілігімен танысу туған өлкенің табиғатына жауапкершілікпен қарауға тәрбиелейді. Ағылшын тілінде.

25

The ABCs of plants

(1 кружок)

 

Багдаулетова А.

 

11-14

Тегін

Оқушылар гүлдер әлемінің таңғажайып алуан түрлілігімен, оның тіршілік ету жағдайымен жақынырақ танысуға, гүлді өсімдіктердің көбею тәсілдерін зерттеуге, гүл шоқтары мен гүл композицияларын құрастыруға, тәжірибе және зерттеу қызметімен айналысуға мүмкіндік алады. Ағылшын тілінде.

26

Жеміс бағы

(2 кружок)

 

Өмірбаева М.

 

10-12

Тегін

Жеміс ағаштарын зерттеу, түрлер құрамының әртүрлілігі, табиғаттағы маңызы, адам өмірі, көбею әдістері, күтім, отырғызу туралы танысады.

27

Зообақ

(2 кружок)

 

Өмірбаева М.

 

12-14

Тегін

Оқушыларды жануарлар әлемінің алуан түрлілігімен таныстыру. Табиғаттағы, адам өміріндегі жануарлардың рөлі мен маңызы. Қазақстан Республикасының сирек кездесетін және Құрып кету қаупі төнген Қызыл кітабы. БҚО-ның қорғауындағы жануарлармен танысады.

28

Жас зерттеуші

(1 кружок)

 

Өмірбаева М.

 

5-6

Тегін

Балалардың зерттеу іс-әрекетіне дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру, балалармен әртүрлі практикалық , тәжірибелік, зерттеу жұмыстарын жүргізу.Әр түрлі бақылаулар жүргізуге үйрету.

29

«Зообаққа саяхат»

(1 кружок)

 

Сапарова Ш.

 

5-6

Тегін

Балаларды жабайы табиғатқа деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу. Мінез-құлық ерекшеліктерін, Үй жануарларына күтім жасау ережелерін, экологиялық орталықты зерттеу, табиғатпен үнемі қарым-қатынас қажеттілігін қалыптастыру. Хайуанаттар бағының жануарлар әлемімен танысу.

30

«Жануарлар айдары»

(1 кружок)

 

Сапарова Ш.

12-13

Тегін

Хайуанаттар бағының тарихын зерттеу, барлық жануарлармен танысу, оларды бақылау, фото, видео түсіру, бейне репортажға материалдар дайындау. Сұхбат жүргізу. Жиналған материалдарды әлеуметтік желілерде, соның ішінде біздің орталықтың ютуб арнасында жариялау.

31

Барлығы 40

13