ББ 2021 жылғы « » ______
№ _____ бұйрығына
1 - қосымша
Рухани жаңғыру бағдарламасын шеңберінде Облыстық жазғы далалық «Табиғатпен үндесу» ІІІ –ші экологиялық мектебінің
Ережесі
Қашықтықтан өткізілетін жазғы жазғы далалық ІІІ –ші экологиялық мектептің мақсаты - педагогтер мен оқушылардың биология, экология бойынша білімдері мен шығармашылық қырларын жетілдіруге мүмкіндік беріп, ғылыми – зерттеу жұмыстарына қызығушылықтарын арттырып, қоршаған ортаны зерттеуде практикалық білімдерін дамыту.
Міндеттері:
- далалық және өлкетану зерттеулерінің тәжірибелік дағдыларын дамыту, жобалық қызметке дағдылану;
- экологиялық проблемаларды шешуге қатысуға тарту.
- Өткізу уақыты мен орны
1.1. Жазғы далалық ІІІ - ші экологиялық мектеп жазғы зерттеу конференциясы ретінде қашықтан өткізіледі.
Экологиялық мектептің ашылуы: 01 шілде 2021 жыл сағат 15.00 онлайн –Zoom арқылы өтеді (алдын ала сілтемесі жіберіледі). Ашылу салтанатында зерттеу және жобалау жұмыстарының тақырыптары беріледі.
1.2.Конференция қорғау онлайн -Zoom арқылы 06 - 08 шілде аралығында өтеді.
2.3.Қатысушының (жетекші, оқушы) Т.А.Ә. туған жылы, мектептің мекен-жайы, мамандығы мен қызметі, оқушының сыныбы және жетекшінің WhatsApp нөмірі көрсетілген жазғы далалық ІІІ – ші экологиялық мектепке қатысу туралы Орал қаласының және аудандық білім беру бөлімдерінің басшыларының қолы қойылған сұраныс 2021 жылдың 25 маусымға дейін облыстық экологиялық-биологиялық орталығы, тел/факс 50-47-97, e-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. бойынша қабылданады.
- Қатысушылар
Қашықтықтан өткізілетін жазғы далалық ІІІ - ші экологиялық мектепке облыстық І және ІІ - ші экологиялық мектепке қатысқандар және жалпы орта білім беретін ұйымдардың, облыстық білім беру ұйымдарының және мектептен тыс жұмыстар орталығының педагогтері мен оқушылары қатысады. Әр ауданнан 2 педагог 2 оқушы, қаладан 4 педагог, 4 оқушы қатыса алады.
- Жұмыстардың мазмұны
Зерттеу және жобалау жұмыстарының тақырыптары:
- Зерттелетін аймақтағы өзеннің экологиялық жағдайын көзбен бағалау.
- Биоиндикация әдісімен зерттелетін аймақтағы өзеннің экологиялық жағдайын анықтау.
- Зерттелетін аймақтағы ландшафтқа антропогендік әсер ету дәрежесі.
- Зерттеу ауданындағы өзеннің гидрологиялық зерттеуі.
- Шөлейт аймақтың флорасы мен фаунасының түрлік әртүрлілігі.
- Ыстықтау ауданындағы табиғат ескерткіштерінің жағдайы.
- Зерттелетін аймақтағы ландшафтқа антропогендік әсер ету дәрежесі.
- Зерттелетін аймақтағы аумақтың рекреациялық мүмкіндіктері.
- Зерттелетін аймақтағы өзеннің жай-күйін және оның рекреациялық аймақтарын бақылау.
- Зерттелетін аймақтағы орман фитоценоздарын зерттеу.
- Зерттелетін аймақтағы флора мен фаунаның қорғалатын түрлері.
- Зерттелетін аудандағы флораның (фаунаның) түрлік құрамын бағалау.
- Құстардың таралуы, салыстырмалы саны және өнеркәсіптік маңызы
- Сирек кездесетін құстардың ерекшеліктері
- Орнитофаун туралы. Құстардың алуан түрлілігі.
- Жәндіктердің географиялық таралуы
- Жәндіктердің минималды мөлшерін не шектейді
- Медициналық энтомология
- Масалар және сары безгегі (трансмиссивті аурулар мәселелері)
- Жәндіктер экологиясы
- Жәндіктердің жаппай көшуі
- Жәндіктердің ұшуы
- Жәндіктердің аумақтық мінез-құлқы
Жазғы далалық ІІІ – ші экологиялық мектепбінің қатысушылары жоғарыдағы тақырыптар бойынша І – ІІ экологиялық мектепте жүргізілген зерттеулері бойынша жинақталған жұмыстарын қорғайды. Қорғау уақыты 5 минут. Презентация түрінде қорғалады.
- Жазғы далалық ІІІ экологиялық мектептің
қатысушыларына қойылатын талаптар
4.1. Педагогпен оқушы бірдей тақырып таңдап, зерттеудің мақсатымен міндетін педагог түсіндіруі қажет, оқушы жұмыстың барысы және қорытындысын баяндайды.
- жұмыстың мақсатын;
- тақырыптың өзектілігін;
- қойылған мақсатқа жету әдістерін;
- нәтижелердің ғылыми және практикалық құндылығын;
- жұмыстың негізгі қорытындыларын айтуы қажет.
Бағалау өлшемдері:
-зерттелетін мәселелердің өзектілігі мен жаңашылдығы;
-жүргізілген зерттеулердің деңгейі мен көлемі;
-қойылған міндеттердің орындалу нәтижесі;
-жұмыстың практикалық маңызы;
-автордың қосқан жеке үлесі;
-сөйлеу шеберлігі.
5.Қатысушыларды марапаттау
Жазғы далалық ІІІ экологиялық мектептің қорытындысы бойынша жеңімпаз педагог және оқушы облыстық білім басқармасының грамоталары және сыйлықтарымен марапатталады.